
در زمان زنده بودن باعث شادی کسی نبودیم،
از کجا میدونند بعد از مردن شادروان میشیم ...
در زندگیمون اینقدر ضعیف بودیم که نتونستیم
کسی رو ببخشیماز چه بابت باید مرحوم بشیم
و مورد بخشش؟؟؟!!!اصلا چنین چیزی ممکنه ؟!
u202bخدایا
خیلی ها دلمو شکستن،
دیگه تحمل ندارم !
شب بیا باهم بریم سراغشون ....
مننشونت میدم،
تو ببخششون ... !!!
ما را در سایت سایت آموزشی دانش آموزان پایه سوم دبستان دنبال میکنید
برچسب: هنگامی که باران پیانو مینوازد,هنگامی که گریه میدهد ساز,هنگامی که عصبانی هستیم,هنگامی که فلز های قلیایی,هنگامی که امید می میرد,هنگامی که قران خوانده میشود,هنگامی که گوشی خیس میشود, نویسنده: بازدید: 214