
با سلام و عرض ادب بعد از مدت زمانی تقریبا طولانی به سراغ وبلاگم اومدم تصمیم دارم با مطالبی که برای دانش آموزان کلاس سوم مفید است وبلاگم رو بروز کنم امیدوارم مطالب برای همه پسرهای گلم در دبستان نوید مفید باشه....خیلی دوستتون دارم پسرهای خوبمxa0 xa0 xa0 xa0...
ادامه مطلب