
در زمان زنده بودن باعث شادی کسی نبودیم، از کجا میدونند بعد از مردن شادروان میشیم ... در زندگیمون اینقدر ضعیف بودیم که نتونستیمxa0کسی رو ببخشیماز چه بابت باید مرحوم بشیم xa0و مورد بخشش؟؟؟!!!اصلا چنین چیزی ممکنه ؟! طبق کدوم قانون ادعای شادروان و مرحوم بودن xa0میکنیم؟xa0u202bخدایا خیلی ها دلمو شکستن،xa0دیگه تحمل ندارم !xa0شب بیا باهم بریم سراغشون ....xa0من نشونت میدم،تو ببخششون ... !!! ...
ادامه مطلب
دو قطره آب که به هم نزدیک شوند، تشکیل یک قطره بزرگتر میدهند اما دوتکه سنگ هیچگاه با هم یکی نمی شوند ! پس هر چه سخت تر و قالبی تر باشیم ،فهم دیگران برایمان مشکل تر، و در نتیجه امکان بزرگتر شدنمان نیز کاهش می یابد آب در عین نرمی و لطافت در مقایسه با سنگ،به مراتب سر سخت تر، و در رسیدن به هدف خود لجوجتر و مصمم تر است. سنگ، پشت اولین مانع جدی می ایستد. اما آب... راه خود را به سمت دریا می یابد. در زندگی، معنای واقعی سرسختی، استواری و مصمم بودن را، در دل نرمی و گذشت باید جستجو کرد. گاهی لازم...
ادامه مطلب